Is het noodzakelijk dat je 24/7 bereikbaar bent, zodat je klanten altijd beantwoord worden? Dan is het mogelijk om een telefoonservice in te schakelen. Hierdoor hoef je niet één van je werknemers in te schakelen, maar kun je er wel vanuit gaan dat de telefoon wordt beantwoord door iemand die weet waar je bedrijf voor staat. Voor veel bedrijven is dit de oplossing, en wellicht voor jou ook. Het is vaak mogelijk om een telefoonservice 30 dagen gratis uit te proberen, zodat je rustig kunt bekijken of dit wat voor je is en of het werkt zoals je in gedachten had. Na die 30 dagen is het overigens vaak mogelijk om de samenwerking dagelijks op te zeggen, dus je zit niet vast aan een contract. Naast een telefoonservice, is het overigens vaak ook mogelijk om gebruik te maken van andere diensten.
Live chat en klantenservice
Ben je ook op zoek naar iemand die 24/7 de live chat kan beantwoorden, en wil je de klantenservice uitbesteden? Dan is dit vaak mogelijk bij hetzelfde bedrijf als de telefoonservice. Deze bedrijven hebben namelijk meerdere medewerkers in dienst die verschillende taken hebben. Op deze manier is het mogelijk om alle contactmogelijkheden van je bedrijf uit te besteden, zodat je hier zelf geen omkijken naar hebt. Overigens zorgt zo’n bedrijf er ook altijd voor dat de belangrijke notities genoteerd worden, zodat alles overzichtelijk blijft. Ook is het vaak mogelijk om te kiezen tussen meerdere pakketten en het is ook mogelijk om een pakket op maat te bespreken. Dit is bijvoorbeeld handig als je wilt dat de diensten voldoen aan bepaalde eisen. Wil je gebruik maken van zo’n telefoondienst, en ook van de andere diensten?
Telefoondienst inschakelen
Als je gebruik wil maken van zo’n telefoondienst en van de andere benoemde diensten, dan is het mogelijk om contact op te nemen met een bedrijf dat hierin gespecialiseerd is. Het is dan handig om eerst gebruik te maken van de proefperiode van 30 dagen, zodat je kunt bekijken of het wat voor je bedrijf is. Vervolgens spreek je met het bedrijf af welk pakket je wilt en aan welke eisen het pakket moet voldoen. Zo’n bedrijf vindt het altijd belangrijk dat de klant blij is, dus ze zijn vaak vrij flexibel. Maak je nooit meer zorgen over het feit dat je klanten niet beantwoord kunnen worden door gebruik te maken van een telefoondienst!